Πες το "ΝΑΙ" στον Πολιτικό Γάμο Λεσβιών & Γκέι!

Ξεκινάει από εδώ μια εκστρατεία για την νομιμοποίηση του Πολιτικού Γάμου με πρωτοβουλία και την αιγίδα της ΟΛΚΕ (Ομοφυλοφιλική & Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος) και με την ανεκτίμητη υποστήριξη αυτόνομων γκέι και λεσβιών, αμφισεξουαλικών, γυναικών και ανδρών τρανς.

Έχουμε ίσες υποχρεώσεις και ζητάμε ίσα δικαιώματα. Ο Πολιτικός Γάμος είναι θέμα αστικού δικαίου και αφορά βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.

Ο Πολιτικός Γάμος αφορά την κατοχύρωση βασικών δικαιωμάτων για δύο γυναίκες ή δύο άνδρες που αποφασίζουν να μοιραστούν τις ζωές τους.

Επειδή δικαιούμαστε να μπορούμε...
• Να παίρνουμε ιατρικές αποφάσεις για τις και τους συντρόφους μας σε περίπτωση ανάγκης.
• Να τις και τους επισκεπτόμαστε αν βρεθούν στην εντατική.
• Να τις και τους κληρονομούμε σε περίπτωση θανάτου, ώστε να μην μπορεί να εμφανιστούν ξεχασμένοι συγγενείς που μας επέκριναν μια ολόκληρη ζωή και να είναι σε θέση να προσβάλλουν διαθήκες
και ιδιωτικά συμφωνητικά μεταξύ μας.
• Να μπορούμε να παίρνουμε δάνεια με τους ίδιους ευνοϊκούς όρους.
• Να μπορούμε να φορολογούμαστε με τους ίδιους ευνοϊκούς όρους.
• Να μπορούμε να τις και τους επισκεπτόμαστε στις φυλακές.
• Να μην είμαστε διά νόμου υποχρεωμένες και υποχρεωμένοι να καταθέτουμε εναντίον τους, σε περίπτωση σύλληψής τους, μιας και οι παντρεμένες συντρόφισσες και οι παντρεμένοι σύντροφοι δεν είναι αναγκασμένες και αναγκασμένοι να προβούν σε τέτοιες ενέργειες.
• Να ορίζουμε τις ζωές μας.
• και άλλα πολλά...
Με την νομιμοποίηση των σχέσεών μας, γινόμαστε ορατές και ορατοί και πιο δυνατές και δυνατοί και η ένταξή μας στο σύνολο διευκολύνεται.

Με την νομιμοποίηση των σχέσεών μας, ξεκινάει η καθημερινότητά μας να αλλάζει.

Είτε είστε λεσβίες, γκέι, αμφισεξουαλικές, αμφισεξουαλικοί και τρανς, είτε είστε ετεροφυλόφιλες, ετεροφυλόφιλοι, η διεκδίκηση των βασικών ανθρώπινων δικαιωμάτων μας αφορά όλες και όλους.

Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τις ζωές μας.

Δείξτε την υποστήριξή σας, αφήνοντας σε ένα σχόλιο το ονοματεπώνυμό σας (και την περιοχή σας και το
email σας). Σε περίπτωση που δεν θέλετε να συνδεθεί με το μπλογκ σας, επιλέξτε να σχολιάσετε ως anonymous.

Μπορούμε να κάνουμε την διαφορά.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Posted by Queerdom 10:10 πμ  

166 λέτε το "ΝΑΙ"!:

At 7 Απρίλιος 2007 3:11 μμ GordonGR said...

Νῖκος Θεοδώρου
(ὄχι γιὰ νὰ μὴν μᾶς τὴ λέει ἡ Queerdom δηλαδής χιχιχι)

 
At 7 Απρίλιος 2007 3:15 μμ Ανώνυμος said...

Κατερίνα Τσιρέκα, Αθήνα

 
At 7 Απρίλιος 2007 3:30 μμ Ανώνυμος said...

Καλε,οχι δεν ηταν.Λουκια Μενου,Θεσσαλονικη.sorry

 
At 7 Απρίλιος 2007 3:45 μμ Αλέξης Ν. said...

Συγγνώμη, Κατερίνα...

"Αλέξης Νικολάου, από Αθήνα" εννοούσα!

Και όχι, δεν προσπαθώ να διαφθείρω το ποστ με διπλές ψήφους!!!

 
At 7 Απρίλιος 2007 8:35 μμ Alterglobal said...

Δυνατά και περήφανα, είμαστε όλοι/ες μαζί σας, straight, gay ή bisexual...

ΝΑΙ κι από μένα.

Γιάννης Μπουρνούς-Αθήνα
Μέλος της Γραμματείας του Κ.Σ.
της Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 7 Απρίλιος 2007 9:36 μμ Manolis Platakis said...

Ναι.

 
At 7 Απρίλιος 2007 9:41 μμ Ανώνυμος said...

Αντώνης Πεσίνης
Λέω ΝΑΙ

 
At 7 Απρίλιος 2007 10:12 μμ Andreas said...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
www.gayworld.gr

 
At 7 Απρίλιος 2007 10:28 μμ Ανώνυμος said...

Σταύρος Γιαννακόπουλος

Χαλάνδρι Αθήνα

27 ετών

stavrosperugia@hotmail.com

697 23 32 067

 
At 7 Απρίλιος 2007 11:25 μμ Giorgos said...

Γιώργος Καρατσιουμπάνης-Βρυξέλλες/Καβάλα
Μέλος του Κ.Σ. της Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 8 Απρίλιος 2007 12:06 πμ Ανώνυμος said...

NAI!
Ηλίας Χρονόπουλος

 
At 8 Απρίλιος 2007 12:24 πμ Ανώνυμος said...

Ναι. Χριστοπούλου Ανδριάνα, Λονδίνο

 
At 8 Απρίλιος 2007 12:30 πμ Ανώνυμος said...

Ναι ναι!

Μαρία Λουίζα Πολυμεροπούλου
Αθήνα - Λονδίνο

 
At 8 Απρίλιος 2007 1:21 πμ Ανώνυμος said...

Yeahhhhhhhhh!
Pavlina Spiliopoulou.Patra.

 
At 8 Απρίλιος 2007 1:48 πμ panagiota said...

Χριστος Ανεστη για ολους μας σημερα!
Ολοι ειμαστε ιδιοι μεσα απο την Αγαπη Του.
Τα δικαιωματα,ισης μεταχειρησης σας ανηκουν.Απαιτηστε τα!
Η ζωη θα γινει καλυτερη.

Επωνυμα:Παναγιωτα Βασσου(Θεσσαλονικη)

 
At 8 Απρίλιος 2007 1:49 πμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ.

Βασιλική Γκέκα, Αθήνα

 
At 8 Απρίλιος 2007 3:17 πμ Ανώνυμος said...

Ναι ντε. (& σβηστε κανα μαλακα απο τα comments, αρκετα μας τα εχουν πρηξει παντου αλλου.)

Αντωνης Ζαγαρης - Ολλανδια.

 
At 8 Απρίλιος 2007 9:15 πμ Petros said...

Nai

Petros Wallden

Na po episis oti isos ena mazema ipografon pio episima na eixe kalitero apotelesma. Sigekrimena iparxei to website http://www.petitiononline.com
Se afto mporei kaneis na anoixei kainourgio petition kai deixnei pio episimo apo ena Blog.

 
At 8 Απρίλιος 2007 3:11 μμ Νίκος said...

«Ναι» κι από μένα. Στη χώρα που ζω επιτρέπεται η «πολιτική ένωση» ζευγαριών ομοφύλων, που μπορεί να μην ονομάζεται «γάμος», αλλά δίνει στην ουσία στο ζευγάρι τα ίδια δικαιώματα με τα παντρεμένα ζευγάρια ετεροφύλων. Σ' αυτά περιλαμβάνεται και η υιοθεσία.

Ο πολιτικός γάμος (ή πολιτική ένωση) ομοφύλων είναι ήδη μια πραγματικότητα σε πλήθος ευρωπαϊκών χωρών. Δε με ενδιαφέρει η γνώμη της Εκκλησίας για το θέμα, ούτε ακόμα κι αν κάποιος πολιτικάντης θεωρεί πως «η Ελληνική κοινωνία δεν είναι αρκετά ώριμη». Ας ωριμάσει αυτός πρώτα! Οι Έλληνες πολιτές ομοφυλόφιλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα με αυτά των Σουηδών, των Βρεττανών, των Ισπανών, των Βέλγων και των Ολλανδών.

Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σας.

Νίκος Γενημάκης, Karlstad, Σουηδία.

 
At 8 Απρίλιος 2007 3:15 μμ Ανώνυμος said...

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΝΑΙ!ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑΙ!
ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΕΡΗ-ΑΘΗΝΑ

 
At 8 Απρίλιος 2007 3:23 μμ Ανώνυμος said...

Ναί , γιατί όλοι οι άνθρωποι έχουν ίσα δικαιώματα και επομένως είναι ελεύθεροι να επιλέγουν τον ή την σύντροφό τους οι ίδιοι και άσχετα από την γνώμη των διάφορων Παρασκευαίδιδων.

Κώστας Δαύλιας
Μέλος Γραφείου Πόλης Χαλκίδας και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εύβοιας του Συνασπισμού.

 
At 8 Απρίλιος 2007 3:47 μμ Ανώνυμος said...

NAI

Αλέξης Πορφυριάδης
Θεσσαλονίκη
Διδάσκων (ΠΔ 407) Τμήμα Μουσικών Σπουδών Α.Π.Θ.
alexisporfiriadis@yahoo.gr

Ηρα Μπρόφα
Kassel/Γερμανία
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

 
At 8 Απρίλιος 2007 4:55 μμ Ανώνυμος said...

Ναι. Έχεις γράψει "κατωχύρωση" αντί για "κατοχύρωση". Καλή δύναμη σας εύχομαι.
Χρίστος Κανελλόπουλος, Πεύκη.

 
At 8 Απρίλιος 2007 6:47 μμ Ανώνυμος said...

NAIIIII..
Haris Sapountzi

 
At 8 Απρίλιος 2007 8:07 μμ Ανώνυμος said...

naiaiaiaiaiaiaiai!!!!!!!!!!
kali arxi ston agwna
Kynthia Nikolaou
Foititria
kynthia1984@yahoo.gr

 
At 8 Απρίλιος 2007 9:47 μμ Ανώνυμος said...

ναιαιαιαιιαιαια!!!
Ελθήνα Αγγελοπούλου, Αθήνα

 
At 9 Απρίλιος 2007 12:40 μμ Ανώνυμος said...

NAI.Καλή επιτυχία στον αγώνα αυτό,είναι αγώνας όλων των ανθρώπων στην Ελλάδα για απελευθέρωση από άνιση μεταχείριση και το στιγματισμό,για μια πιο δίκαιη κοινωνία!

Γιάννης Παπακώστας,Πάτρα
Μέλος της Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 9 Απρίλιος 2007 1:15 μμ pax said...

Φυσικά Ναι

Παναγιώτης Πάντος

 
At 9 Απρίλιος 2007 1:34 μμ gay super hero said...

Ο κάθε ενήλικος πρέπει να έχει το δικαίωμα να παντρευτεί αυτόν που θέλει.

Λέω ΝΑΙ και μπράβο στην πρωτοβουλία.

'Οσο για τους ψυχοπαθείς, θυμάμαι μια φράση από το V for Vendetta:
"Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας μισούν τόσο"

Βαγγέλης Μιχαλόπουλος,
Μαρούσι

 
At 9 Απρίλιος 2007 4:12 μμ Ανώνυμος said...

Ναι

Ευάγγελος Πολυμερόπουλος,
Υποψήφιος Βουλευτής με την Φιλελεύθερη Συμμαχία στο νομό Αιτωλοακαρνανία

 
At 9 Απρίλιος 2007 6:58 μμ Δημητρης Αναγνωστου said...

Ναι! Ναι!!!
Η Αξιοπρεπεια ειναι Δικαιωμα δεν Χαριζεται Καταχτιεται!!!
Δημητρης Αναγνωστου

 
At 9 Απρίλιος 2007 7:33 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ στον Πολιτικό Γάμο των ομοφυλόφιλων.
Και ένα συμπληρωματικό σχόλιο στον (στην;) κ. ΝΚ: πάμπολλοι/ες ΛΟΑΤ είναι γονείς φίλε μου. Και τα παιδιά τους μεγαλώνουν ακολουθώντας τον ερωτικό προσανατολισμό τους, όποιος κι αν είναι αυτός (ας πούμε, το μεσοσταθμικό και θρυλικό 90%-10%). Τα παιδιά σου, και τα ανήψια και τα εγγόνια και τα παιδιά των φίλων δεν τα μεγαλώνεις "γκέι" ή "στρέιτ", γιατί στο τέλος τέλος θα κάνουν αυτό που νιώθουν ότι είναι. Όλοι οι str8 γονείς μεγαλώνουν τα γκέι παιδιά τους με τις συνθήκες και τις προσδοκίες και την μυθολογία (ο όρος με τους ...προφανείς όρους)που επικρατούν και θα επικρατούν στην κοινωνία εν συνόλω. Τί σε κάνει να φοβάσαι ότι τα str8 παιδιά των ΛΟΑΤ είναι πιο ευάλωτα στο βιοψυχισμό τους; Το 90% θα είναι κι αυτό str8 και το υπόλοιπο 10% θα "βγει" γκέι.
Αλλά το θέμα εδώ είναι ο θεσμός του Γάμου ως η απολύτως προτιμητέα μορφή συμβίωσης δύο συναινούντων ενηλίκων, έναντι εναλλακτικών μορφών διαβίωσης (ελεύθερες σχέσεις, πολυγαμία, μοναχικότητα κλπ). Έχει ενδιαφέρον, αντί να ...κυνηγά η Κοινωνία να παντρεύει τους ΛΟΑΤ, να ...παρακαλάνε οι ΛΟΑΤ αναγνώριση αυτής της δέσμευσης! Φιλικά,
μια υπέρμαχος του Γάμου - γενικώς και ειδικώς
Γ. Γερακούδη

ΥΓ Αφήστε τα μηνύματα "μίσους" να υπάρχουν. Για να θυμόμαστε το ακαταμάχητο της επιχειρηματολογίας και το θάρρος της γνώμης του εκάστοτε υπογράφοντος.

 
At 9 Απρίλιος 2007 7:59 μμ Ανώνυμος said...

Επιτέλους κάποιος ανέλαβε την πρωτοβουλία για να ξεκινήσει αυτό το blog και να ανοίξει η συζήτηση για ένα ζήτημα που και επίκαιρο είναι, εκλογές έρχονται γαρ, και σημαντικό. Ευχαριστώ λοιπόν τους ανθρώπους που είχαν αυτή την ιδέα και για την υλοποίησή της.

Η αναγνώριση της ομοφυλόφιλης επιλογής από το ελληνικό κράτος μέσα από τη νομική της κατοχύρωση είναι ένα πάρα πολύ κρίσιμο ζήτημα. Ασφαλώς είναι ένα ζήτημα δημοκρατίας αφού δύο ενήλικα άτομα θα μπορούν να επιλέξουν τον ή την σύντροφό τους χωρίς να ενοχλεί η σεξουαλική επιλογή και ταυτόχρονα να απολαμβάνουν και των ευεργετικών διατάξεων του λεγόμενου κράτους δικαίου που έχουν θεσπιστεί για τα ετεροφυλόφιλα παντρεμένα ζευγάρια. Είναι ένα σημαντικό βήμα για την κοινωνία μας που επιτέλους θα αναγνωρίσει και θα σεβαστεί μια μειονότητα και θα πάψει να στρουθοκαμηλίζει όπως βεβαίως συνηθίζει σε πολλά πράγματα και ζητήματα στα οποία δεν μπορεί να δώσει απαντήσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι πολιτικοί ανεξαιρέτως πολιτικού χώρου, όταν ερωτούνται επί των θεμάτων που αφορούν ομοφυλόφιλα άτομα είτε περί άλλων τυρβάζουν, είτε σφυρίζουν αδιάφορα, είτε αποφεύγουν την ερώτηση με τον οποιοδήποτε τρόπο. Αυτό οφείλεται στο ότι φοβούνται το πολιτικό κόστος μια και οι ομοφυλόφιλοι από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας θεωρούνταν μέχρι πρότεινος περιθωριακοί, αποβράσματα, εξοβελιστέοι στο πυρ το εξώτερον εν γένει και άρα κανείς δεν ήθελε να ταυτιστεί το όνομά του με αυτούς και πόσω μάλλον ένας πολιτικός. Αν όμως δει κανείς το πολιτικό τοπίο θα συνειδητοποιήσει ότι πολλοί άνθρωποι έχουν γίνει υψηλότατα κομματικά στελέχη, βουλευτές, υπουργοί, δήμαρχοι κλπ. όντας ομοφυλόφιλοι οι ίδιοι. Όμως πάντοτε αυτοί έπρεπε να κρύβουν την σεξουαλική τους ταυτότητα αλλιώς θα βρίσκονταν εκτός πολιτικής. Η κατάσταση αυτή δυστυχώς σήμερα συνεχίζεται. Ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, όπως φαίνεται και από τα χωρίς επιχειρήματα σχόλια και βρισιές κάποιων που αναφέρονται και σε αυτό το blog, συνεχίζει να πιστεύει ότι οι ομοφυλόφιλοι πρέπει να παραμείνουν στην απομόνωση στην οποία βρίσκονταν μέχρι τώρα. Μαζί με αυτούς και διάφορα πολιτικά κόμματα όπως είναι το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ για παράδειγμα, που αποφεύγουν να τοποθετηθούν για το ζήτημα. Εδώ να ευχαριστήσω τα διάφορα στελέχη του ΣΥΝ που έχουν τοποθετηθεί θετικά. Περιμένουμε αυτή η υποστήριξη να αποδειχθεί και έμπρακτα, με τη μορφή επερωτήσεων στη βουλή για παράδειγμα, έτσι ώστε να μη θεωρηθεί απλό προεκλογικό τρικ προς άγραν ψήφων.
Για να μη μακρυγορώ να πω ότι συμφωνώ με τη νομική κατοχύρωση της ομοφυλόφιλης σχέσης είτε ως γάμος είτε ως πιστοποιητικό κοινωνικής συμβίωσης είτε όπως εντέλει ονομαστεί, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος της υιοθεσίας. Η κοινωνία δεν έχει να φοβάται τίποτα από την ομοφυλοφιλία. Αντίθετα έχει να φοβάται από καταπιεσμένα ένστικτα και ανθρώπους δυστυχισμένους και ανελεύθερους. Η σεξουαλική ταυτότητα του οποιουδήποτε είναι δική του και μόνον. Αυτός θα ζήσει με αυτή.

Αντώνης Σιγάλας

 
At 9 Απρίλιος 2007 9:58 μμ Panos said...

Πάνος Παπαδόπουλος, Αθήνα

panosp59@hotmail.com

Μπράβο παιδιά. ορμάτε!

 
At 10 Απρίλιος 2007 8:07 πμ Tilla said...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ
Τίλλα Μπαλή, Αθήνα
tillaki@yahoo.gr

 
At 10 Απρίλιος 2007 9:02 πμ Γρηγόρης Σερμπής said...

γενικότερα είμαι κατά της οποιασδήποτε μορφής γάμου, αλλά δυσυχώς σε πολλές περιπτώσεις είναι απαραίτητος για να μπορεσει καποιος να κάνει χρήση βασικών δικαιωμάτων. Αντίφαση; μάλλον ναι. Ναι στον πολιτικό γάμο των ομοφυλόφιλων.

 
At 10 Απρίλιος 2007 9:28 πμ Ανώνυμος said...

Nai, kai apo mena
Eleni Kotsopoulou, Germania

 
At 10 Απρίλιος 2007 1:10 μμ Ανώνυμος said...

Ναι!

Πολύ καλή προσπάθεια.
Είμαστε μαζί σας.

Γιάννα Χουβαρδά και Νίκος Καρανδρέας
Θεσσαλονίκη

 
At 10 Απρίλιος 2007 1:13 μμ george seferiadis said...

Ε! ΝΑΙ, ΛΟΙΠΟΝ.

 
At 10 Απρίλιος 2007 5:08 μμ kostas karampas said...

naiστον πολιτικο γαμο ομοφυλοφίλων και λεσβιών.καραμπάς κώστας

 
At 10 Απρίλιος 2007 6:16 μμ Spacie said...

oops forgot to sign

Constantinos Mouzouros

 
At 10 Απρίλιος 2007 6:31 μμ Andreas Katsikoudis said...

ΝΑΙ!!!

Ανδρέας Κατσικούδης, Αθήνα

 
At 11 Απρίλιος 2007 2:53 πμ Ανώνυμος said...

Αν και φανατικά εναντίον του γάμου γενικά(κοινωνικά κατασκευασμένη ανάγκη, γραφειοκρετία στον έρωτα, μπλα..μπλα..), ένα ηχηρό ΝΑΙ και από εμένα!!!

Μαρία Καλυβιώτου
Ενός κακού... media έπονται
Επικοινωνίας & ΜΜΕ

 
At 11 Απρίλιος 2007 9:10 πμ Ανώνυμος said...

Αυτονόητα ΝΑΙ.
Ισα δικαιώματα για όλους και όλες.

Άντα Χαλαμπαρδάκη
Αθήνα

 
At 11 Απρίλιος 2007 10:31 πμ Titika Tsamopoulou said...

Ναι
Τιτίκα Τσαμοπούλου, Αθήνα
Οργάνωση ΚΟΚΚΙΝΟ
tsamopoulou@yahoo.gr

 
At 11 Απρίλιος 2007 2:33 μμ Ανώνυμος said...

Είμαι εναντίον κάθε μορφής γάμου (π.χ. δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει ένα ζευγάρι να δώσει λόγο μπροστά στην εκκλησία ή το κράτος) και επίσης νομίζω πως πολλά από τα επιπλέον δικαιώματα/προνόμια που προσφέρει ο γάμος θα έπρεπε να τα απολαμβάνουν όλοι οι πολίτες και όχι μόνον οι παντρεμένοι.
Παρ' όλα αυτά λέω ΝΑΙ στο δίκαιο αίτημα των ΛΟΑΤ για νομιμοποίηση του γάμου.

Και επειδή νομίζω πως τόσο οι ΛΟΑΤ όσο και όσοι/ες υποστηρίζουμε τα δικαιώματά τους θα πρέπει να το κάνουμε ανοικτά...

Γιώργος Καρατζάς
Πειραιάς

 
At 11 Απρίλιος 2007 2:48 μμ Ανώνυμος said...

Πολύ καλή προσπάθεια.Διαδώστε το παντού!
ΝΑΙ κι από μένα.

Πέτρος Καούνης-Αθήνα
Μέλος της Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 11 Απρίλιος 2007 3:09 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ..ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΑ
Σωτήρης Κουτσούκος, Νεολαία ΣΥΝ

 
At 11 Απρίλιος 2007 3:12 μμ Melina Apostolidou said...

Nai,

 
At 11 Απρίλιος 2007 3:28 μμ Ανώνυμος said...

Ναι!!
Στην αλληλεγγύη βρίσκεται η δύναμή μας!

Αλέξανδρος Ρήγος, Πεύκη, pegasusgr[AT]gmail[DOT]com

 
At 11 Απρίλιος 2007 3:35 μμ Ανώνυμος said...

"Άν καθαριστούν οι πύλες της αντίληψης τότε ο άνθρωπος θα δει τα πάντα όπως είναι, άπειρα."
Γουίλλιαμ Μπλέηκ.

ΝΑΙ!

Αργύρης Αθανασιάδης, Πάτρα
νεολαία ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ

 
At 11 Απρίλιος 2007 3:50 μμ Ανώνυμος said...

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ NAI!
ΑΛΕΞΙΑ ΤΣΟΥΝΗ, ΑΘΗΝΑ

 
At 11 Απρίλιος 2007 4:03 μμ Ανώνυμος said...

Ναι, γιατί απ' τις μικρές αυτές μάχες που δίνουμε καθημερινά, θα κριθεί η οριστική έκβαση του πολέμου με μια κοινωνία που γεννά προκαταλήψεις, ανισότητες και υποκρισία.
Η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας για την κατάκτηση της ελευθερίας, στην οποία κρύβεται και η ουσία της πραγματικής ζωής.
Δεν έχουμε παρα να διεκδικήσουμε ό,τι μας ανήκει.. ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΑ!

Ειρήνη Φραγκουλοπούλου,
Πρωτοβουλία Γένοβα 2001 ΤΕΙ Πάτρας

 
At 11 Απρίλιος 2007 6:57 μμ Ανώνυμος said...

Zωη Λεοντοπουλου,αθηνα
zoitsa1987@hotmail.com

 
At 11 Απρίλιος 2007 7:04 μμ αυλή σκέψεων said...

ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ.Τα λόγια είναι περιττά!
Γιώργος Καρατέγος.Μαθητής, μέλος Νεολαίας ΣΥΝ και Δικτύου Αυτόνομων Μαθητίκών Σχημάτων.

 
At 12 Απρίλιος 2007 12:23 πμ nikos said...

Ναι αμέ . Νίκος Σαρρής , μέλος Νεολαίας ΣΥΝ

 
At 12 Απρίλιος 2007 12:46 πμ postlifetrauma said...

NAI!

Αν και θυμίζει ασχημα δημοψηφίσματα( να παραμεινει η χουντα, να φυγει ο Τσαβες κλπ) πιστευω οτι θα μπορουσε να οργανωθει λιγο πιο επίσημα.
Και με επιλογη του στιλ συμφωνω/διαφωνω, αλλα δεν πειραζει. Αλλωστε ειμαστε ακομα στην αρχη.

ΝΑΙ! λοιπον.

Δημήτρης Παπαζαχαρίας
Μέλος του ΚΣ της Νεολαίας ΣΥΝ

 
At 12 Απρίλιος 2007 2:49 πμ Παναγιώτης said...
Αυτή η ανάρτηση αφαιρέθηκε από το συγγραφέα.  
At 12 Απρίλιος 2007 2:27 μμ Ανώνυμος said...

Καλκανδής Πέτρος.
Μέλος Ν.ΣΥΝ

ΝΑΙ, ναι, Ναι, νΑι, ΝΑι, νΑΙ,
νΑι.-

 
At 12 Απρίλιος 2007 2:44 μμ Queerdom said...

ala Grecque said...

Για να μη φανω αγενης και ανωνυμος , επειδη παρελειψα στο προηγουμενο σχολιο μου, λεω ΝΑΙ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΑΛΤΣΑΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

12 Απρίλιος 2007 11:52 πμ

 
At 12 Απρίλιος 2007 3:29 μμ Χρήστος said...

Υποστηρίζω το αυτονόητο.
Στάικος Χρήστος
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 12 Απρίλιος 2007 7:14 μμ popcockroach said...

όλοι διαφορετικοί
όλοι ίσοι
όλοι/ες στον αγώνα σας
ΝΑΙ YES SI OUI....
Νίκος Σώχαλης, μέλος Νεολαίας του Συνασπισμού

 
At 12 Απρίλιος 2007 8:33 μμ Ανώνυμος said...

ναι και από μας!
Ματούλα Παπαδημητρίου
Κώστας Παπαθωμόπουλος

 
At 12 Απρίλιος 2007 9:23 μμ Σπύρος Ντόβας said...

Φυσικά ΝΑΙ!

Σπύρος Ντόβας
Ιδρυτικό μέλος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας www.greekliberals.net
Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Αττικής
voteforliberty.wordpress.com

 
At 13 Απρίλιος 2007 12:30 πμ Queerdom said...

Stoneman said...

Δεν θα μπω στην διαδικασία να συμμετάσχω στην συζήτηση για τον απλό λόγο πως το θέμα δεν χρειάζεται συζήτηση σε κανένα επίπεδο. Είναι αναφαίρετο δικαιώμα του καθενός να επιλέξει τον συντροφό του και είναι απόλυτη ευθύνη του κάθε ευνομούμενου κράτους να αναγνωρίσει την ένωση αυτή. Οπότε ΝΑΙ στηρίζω σαφώς την προσπάθεια και ελπίζω να ευοδωθεί σύντομα.
Ανδρέας Πετράκος, Αθήνα.
stooneman@hotmail.com

12 Απρίλιος 2007 11:34 μμ

 
At 13 Απρίλιος 2007 12:46 πμ Ανώνυμος said...

ναι στον πολιτικό γάμο

 
At 13 Απρίλιος 2007 5:49 πμ Ανώνυμος said...

Ena megalo kai ixiro NAI kai apo emena giati pisteyw stin isotita twn dikaiomatwn kai twn ipoxrewsewn pou prepei na exei o kathenas,eite aytos einai gay eite aytos einai straight,se ena kratos...Vevea stin ellada den kserw an megalitero rolo sto parsimo tis apofasis aytis paizei to elliniko kratos,diladi i kivernisi,i an ton paizei o ellinikos laos-koinwnia,pou kata tin gnwmi mou den einai etoimi na dextei kati tetio akoma....tin diakatexei mia wrimotita enos efivou,pou tha antidrasei pisteyw an ginei kati tetio. onomazomai ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΙΜΑΙ 19 ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΕ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ.gia opiadipote epikoinwnia mazi mou to msn mou einai NIKKKOLAS2006@HOTMAIL.COM

Eyxaristw gia tin dimiourgia tou blog aytou,giati kapote eprepe na ginei kai i arxi gia tin diekdikisi merikwn sovarwn dikaiomatwn mas.

 
At 13 Απρίλιος 2007 12:36 μμ Ανώνυμος said...

Ena megalo nai kai apo emena gia ayti tin protasi,i opoia eprepe na exei ginei edw kai kairo.Oloi eimaste isoi kai omoioi kai exoume to dikaioma na kanoume tis epiloges mas.Den prepei na krinoume giati kaneis den einai aksios na krinei kanenan.

ΜΑΡΙΝΕΛΗ ΑΝΤΖΕΛΑ
ΘΡΑΚΗ

 
At 13 Απρίλιος 2007 2:52 μμ Ανώνυμος said...

Ναι.Αιμίλιος Χίλας.Μέλος του Δικτύου Αυτόνομων Μαθητικών Σχημάτων.

 
At 13 Απρίλιος 2007 3:40 μμ Ανώνυμος said...

Ναι
Γιάννος Γιαννόπουλος, Αθήνα

 
At 13 Απρίλιος 2007 6:10 μμ Ανώνυμος said...

NAI. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΟΥ.
ΛΗΔΑ ΜΑΣΣΙΑ

 
At 14 Απρίλιος 2007 7:31 πμ Dionysia said...

Διονυσία Μαρίνη.

ΝΑΙ.

 
At 14 Απρίλιος 2007 11:24 πμ Ανώνυμος said...

Kai apo mena ena megalo Nai sumplirwnontas kai giati Oxi.
As paei kai i Ellada mprosta i mitera tis dimokratias kai tis eleutherias.
M.E Koureli N.Kabalas

 
At 14 Απρίλιος 2007 8:23 μμ Giorgos Marnelakis said...

ΝΑΙ κι από μένα.
(Επιτρέψτε μου μόνο να πω ότι το blog δεν είναι ο καλύτερος τρόπος συλλογής υπογραφών. Θα δούλευε καλύτερα αν γινόταν μέσω ενός site που να είναι ειδικά φτιαγμένο για συλλογή υπογραφών και ζητάει συγκεκριμένα στοιχεία από τους υπογράφοντες.)

Γιώργος Μαρνελάκης
gmarnel@otenet.gr

 
At 14 Απρίλιος 2007 9:29 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ! Εδιάρογλου Ρόζα, Θεσσαλονίκη

 
At 14 Απρίλιος 2007 10:10 μμ Xaritoglou Aris said...

Ena megalo nai kai apo mena ston gamo ton gay kai ton lesvion.Einai aisxos stin koinonia tis elladas tou 21 aiona na mion apodexetai tin enosi 2 anthroppon tou idiou fylou pou exoun ta idia dikaiomata kai aisthimata ston erota opos kai oi eterofyloi...

 
At 14 Απρίλιος 2007 10:14 μμ Antonis Magglaris said...

Pesta "file" kai synagwnisti aroyli. Symfwnw apolitws eisai glyka. kai bebaia einai esxos na min apodexomaste tous GAY les kai emeis den exoume dikaiwmata ston erwta kai stin eleutheri skepsi. Agapw ara yparxw (aneksartitou filou). Sthrizw emprakta kathe tetoia prospathia opws kai ayti tis apopoinikopoihshs twn narkwtikwn.

 
At 15 Απρίλιος 2007 10:06 πμ Ανώνυμος said...

Στρατουδακης Κων/νος-Κυψελη-pl_amerikis@mailbox.gr
Ναι στην ισονομια, ναι στα δικαιωματα, ναι στη διαθεση του εαυτου μας, ναι στις αποφασεις μας, ναι στην πολειτιακη ενωση ατομων του ιδιου φυλλου

 
At 15 Απρίλιος 2007 1:45 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ
Μικετα Αρβανιτη Αθηνα

 
At 15 Απρίλιος 2007 6:38 μμ Χωραΐτης said...
Αυτή η ανάρτηση αφαιρέθηκε από το συγγραφέα.  
At 15 Απρίλιος 2007 6:41 μμ Ανώνυμος said...

Ναι φυσικά. Κώστας Κιτσίκης

 
At 15 Απρίλιος 2007 9:59 μμ Δημήτρης Καρύδης said...

ΝΑΙ!
ΑΡΣ Η/Υ ΕΑΑΚ, Πάτρα

 
At 16 Απρίλιος 2007 12:56 πμ Σοφία Μάσσια said...

Ναι στα ίσα δικαιώματα για όλους. Οχι στην υποκρισία και τον συντηρητισμό.

 
At 16 Απρίλιος 2007 2:18 μμ divine mitsakos said...

Δημήτρης Κορίζης
dkorizis@hol.gr

 
At 17 Απρίλιος 2007 12:09 πμ Ανώνυμος said...

fysika NAI!

giwrgos tsanis-daras komothnhs

 
At 17 Απρίλιος 2007 9:12 πμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ.
ΜΑΡΙΤΙΝΑ ΡΟΠΠΑ,ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ,ΑΘΗΝΑ

 
At 17 Απρίλιος 2007 1:03 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ
Διονυσία

 
At 17 Απρίλιος 2007 4:25 μμ Ανώνυμος said...

Τό ελληνικό σύνταγμα ορίζει τήν ισοπολιτεία,τήν ισονομία, και τήν ισηγορία! Αρα δημοκρατική κοινωνία είναι αυτή πού δέν ταπεινώνει κανέναν πολίτη της! Είμαστε όλοι ίσοι,όλοι διαφορετικοί! Και ώς ισοπολίτης,ψηφίζω ΝΑΙ στόν πολιτικό γάμο τών ομοφυλόφιλων!Μέλος Π.Κ.Αμαρουσίου. Γιώργος Γρέβιας Μαρούσι.

 
At 17 Απρίλιος 2007 8:52 μμ alexis said...

NAI!

Αλέξης Τομπουλίδης, Αθήνα- Θεσσαλονίκη

 
At 18 Απρίλιος 2007 10:07 πμ Teo_1917 said...

Ναι και από εμένα στη θεσμοθέτηση του δικαιώματος στον πολιτικό γάμο γκέι και λεσβιών.

Θοδωρής Παπαδόπουλος μέλος Γραφείου Πόλης της Νεολαίας ΣΥΝ Α' Αθήνας

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:00 πμ Ανώνυμος said...

Έυη Καλογεροπούλου
Φοιτητρια ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:01 πμ Ανώνυμος said...

Λεωνίδας Καπουτσής
Φοιτητής ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:02 πμ Ανώνυμος said...

Μίλτος Καλογιάννης
Φοιτητής ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:03 πμ Ανώνυμος said...

Νίκος Αργυρίου
ΦΟιτητής ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:04 πμ Ανώνυμος said...

Μαρία Χριστοδούλου
Φοιτήτρια ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:05 πμ Ανώνυμος said...

Γισδάκης Στέλιος
Φοιτητής ΑΣΟΕΕ
ΑΡΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:05 πμ Ανώνυμος said...

Μαρία Καγιά
Φοιτήτρια ΑΣΟΕΕ

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:07 πμ Ανώνυμος said...

Τακης Ηλιοπουλος
Μέλος Γραμματείας Κ.Σ. Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 18 Απρίλιος 2007 11:16 πμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ,ίσα δικαιώματα για όλους,όχι στον
συντηρητισμό και στην υποκρισία.

Δημήτρης Τριανταφύλλου
Μέλος της Νεολαίας ΣΥΝ

 
At 18 Απρίλιος 2007 12:42 μμ Γιώργος Α. said...

Ναι

Γιώργος Αλεξανδρίδης
Νεολαία ΣΥΝ

 
At 18 Απρίλιος 2007 2:17 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ για το αυτονόητο δικαίωμα στην αξιοπρέπεια όλων των συμπολιτών μας ανεξαρτήτου σεξουαλικής προτίμησης. Νίκος Ιωαννίδης Μέλος Νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ θεσσαλονίκη

 
At 18 Απρίλιος 2007 8:07 μμ Ανώνυμος said...

Κώστας Παππάς
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού Κομοτηνής

 
At 18 Απρίλιος 2007 8:07 μμ Ανώνυμος said...

Φώτης Ντάγκας
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού Κομοτηνής

 
At 18 Απρίλιος 2007 8:08 μμ Ανώνυμος said...

Χρήστος Σακελλαρίου
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού Κομοτηνής

 
At 18 Απρίλιος 2007 8:13 μμ Ανώνυμος said...

Θοδωρής Στυλιάδης
Μέλος Νεολαίας Συνασπισμού Κομοτηνής

 
At 18 Απρίλιος 2007 8:18 μμ Στάθης Δρογώσης said...

ΝΑΙ!
Στάθης Δρογώσης τραγουδοποιός

 
At 18 Απρίλιος 2007 9:06 μμ Queerdom said...

Ανώνυμο said...

Ναι!!!
Καλη δυναμη σε οσους και οσες θα
ασχοληθουν ενεργα...
Ελενη Βουγιουκλακη

18 Απρίλιος 2007 4:46 μμ

 
At 19 Απρίλιος 2007 9:47 πμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ

ΜΑΡΙΑ ΒΑΜΒΑΚΑ, ΑΘΗΝΑ

 
At 19 Απρίλιος 2007 12:44 μμ Σταύρος Παναγιωτίδης, Νεολαία Συνασπισμού said...

ΝΑΙ!!!

 
At 19 Απρίλιος 2007 2:00 μμ Ανώνυμος said...

NAI!!!
Μπορώ να σας φιλήσω τώρα;
Δημήτρης Τσαμπρούνης
μέλος ΟΛΚΕ
α, και καλή μας δύναμη

 
At 19 Απρίλιος 2007 3:47 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΜΠΡΟΥΝΗΣ
ΑΘΗΝΑ
chris_ts73@yahoo.gr

p.s.:Επόμενοι, δώστε πόλη και μέσο επικοινωνίας!

 
At 19 Απρίλιος 2007 11:36 μμ plagal said...

Ναι ρε.


Μιχάλης Φαμέλης, Άνω Λιόσια Αθήνα
Φοιτητής ΗΜΜΥ ΕΜΠ

 
At 20 Απρίλιος 2007 12:49 μμ Ανώνυμος said...

• Να παίρνουμε ιατρικές αποφάσεις για τις και τους συντρόφους μας σε περίπτωση ανάγκης.
• Να τις και τους επισκεπτόμαστε αν βρεθούν στην εντατική.


Εδώ θα άξιζε να δει κανείς την ταινία Philadelphia. Από την Αμερική πήραμε και κρατήσαμε τα πάντα που θέλαμε, τα τζιπ, τα ακριβά αυτοκίνητα, τον καταναλωτισμό, το σταριλικι του Χόλλυγουντ, στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα τα προσπεράσαμε. Δυστυχώς.

Ναι κι από μένα.
Φ.Παναγιωτοπούλου

 
At 20 Απρίλιος 2007 4:51 μμ Ανώνυμος said...

Ένα μεγάλο ΝΑΙ και από μένα! Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!!Λίνα Ζηργάνου, μαθήτρια, μέλος του Δικτύου Αυτόνομων Μαθητικών Σχημάτων

 
At 21 Απρίλιος 2007 1:43 πμ μασχαλιτσα said...

αχα ναι! φυσικα! γιατι οχι?

 
At 21 Απρίλιος 2007 2:18 πμ Ανώνυμος said...

nai nai nai kai vevaia nai mipos xexasa na po nai?!epitelous sauti tin xora as kanoume to vime emproskias einai miso!xoris 10 piso!

 
At 21 Απρίλιος 2007 5:16 πμ Alexandros said...

Αλέξανδρος Αποστολίδης, Θεσσαλονίκη

ΝΑΙ

 
At 21 Απρίλιος 2007 8:02 πμ Nasios said...

Ναι στην αναγνώριση ίδιων δικαιωμάτων, ΝΑΙ στην αναγνώριση της δέσμευσης, της συμβίωσης, την απόδοση σ' αυτήν της πραγματικής κοινωνικής σημασίας που έχει, ΝΑΙ σε όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν, σ' όλα αυτά που αναφέρονται στο post.

ΟΧΙ στη διάκριση - όχι σε διαφορετικό είδος σχέσεων που αναγνωρίζει η Πολιτεία, ανάλογα με το φύλο ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Αθανάσιος Τσιούρας, Θεσσαλονίκη

 
At 21 Απρίλιος 2007 11:14 πμ Panagiotis said...

Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Βερολίνο

Ναι και Βίον Ανθόσπαρτον!!!

 
At 21 Απρίλιος 2007 1:49 μμ Ανώνυμος said...

Ναι και από εμάς φυσικά.Δίκτυο Αυτόνομων Μαθητικών Σχημάτων,Σχήμα Αμπελοκήπων.

 
At 21 Απρίλιος 2007 4:24 μμ Kleio said...

Λέω κ εγώ το ΝΑΙ! :-))

Κλειώ Νικολοπούλου

 
At 22 Απρίλιος 2007 1:30 μμ freedomisland said...

ΒΑΛ'ΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΑΙ!

ΔΙΓΙΔΙΚΗ ΛΕΝΑ
ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

ΑΘΗΝΑ

 
At 22 Απρίλιος 2007 3:26 μμ Ανώνυμος said...

NAI Διονύσης Αλικανιώτης

 
At 22 Απρίλιος 2007 7:44 μμ Ανώνυμος said...

NAI!!!!ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ
katkef@yahoo.gr

 
At 22 Απρίλιος 2007 10:57 μμ Ανώνυμος said...

...N...A...I...

Vasiliki Tsagkroni, Athina

 
At 23 Απρίλιος 2007 6:26 μμ Moiraia said...

ΛΕΩ ΝΑΙ
ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 
At 24 Απρίλιος 2007 12:04 πμ Dimitrakis said...
Αυτή η ανάρτηση αφαιρέθηκε από το συγγραφέα.  
At 26 Απρίλιος 2007 3:01 μμ Ηλιάκης Μάριος Σέργιος said...

Εχω ενα μικρό σχόλιο να κάνω. Ποιός αποφάσισε να αποσυνδέσει τον πολιτικό γάμο από την οικογένεια; Και γιατί αυτό γίνεται μέσα στα πλαίσια μιας πολύχρωμης πρωτοβουλίας; Δεν σας ενδιαφέρει οι γκέι και οι λεσβίες να μπορέσουμε επιτέλους να λειτουργήσουμε παράλληλα με την υπόλοιπη κοινωνία, να έχουμε τα δικά μας παιδιά, τις δικές μας οικογένειες οι οποίες θα είναι εξίσου αναγνωρισμένες με όλες τις οικογένειες; Νομικά θέματα εδώ δεν υπάρχουν; Τυχαίνει στα παντρεμένα ζευγάρια του ιδίου φύλου να παραχωρούνται δικαιώματα κηδεμονίας και στους δύο συντρόφους όταν έχουν παιδιά. Εμάς τους έξυπνους γκέι Έλληνες (και το συντάκτη του κειμένου αυτής της πρωτοβουλίας) δε μας ενδιαφέρει αυτό καθόλου; Και τέλος πάντων, τι να τον κάνω τον γάμο, όταν ο αναγνωρισμένος σύντροφός μου δε μπορεί να πάρει τα παιδιά μας από το σχολείο. Και ακόμα περισσότερο, τί να τον κάνω αυτόν τον γάμο, όταν αν συμβεί και σκοτωθώ σε τροχαίο, η κηδεμονία των παιδιών μου περάσει στον αδερφό μου που τυχαίνει να είναι κρετίνος και ομοφοβικός και όχι στον άνθρωπο που εγώ επέλεξα για σύντροφο μου και μπαμπά των παιδιών μου. Θεωρώ οτι έχει γίνει λάθος στη διατύπωση του κειμένου. Θα χαιρόμουν αν το έβλεπα διορθωμένο και αν λάμβανα μια απάντηση σχετική από το συντάκτη του κειμένου.

Ευχαριστώ

Ηλιάκης Μάριος Σέργιος
meliakis@hotmail.com

 
At 26 Απρίλιος 2007 8:26 μμ danai said...

ΝΑI και από μένα αν και στρέιτ.

και 1 ερώτηση : αυτό δεν θα άνοιγε αυτόματα το δρόμο για υιοθεσίες από ομοφυλόφυλα ζευγάρια??

danai_r88@yahoo.gr

 
At 27 Απρίλιος 2007 2:14 μμ The Motorcycle boy said...

Φυσικά και ΝΑΙ. Ναι σε όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που συνεπάγεται η νομική κατοχύρωση της συμβίωσης δύο ατόμων (γιατί όλα τα υπόλοιπα τα διαθέτουν ήδη, ή δεν τα διαθέτουν, τα ζευγάρια -ΑΧΕΤΩΣ ΦΥΛΛΟΥ)

 
At 30 Απρίλιος 2007 12:09 μμ Ανώνυμος said...

Ν Α Ι ! !

 
At 30 Απρίλιος 2007 12:09 μμ Ανώνυμος said...

nai
Spyros Lappas
Antisoma biologikou patras
splappas@yahoo.com

 
At 30 Απρίλιος 2007 5:19 μμ ΜΑΡΙΑ said...

ennoeitai pws lew nai giati thelw na pantreutw ton anthropo ths zwhs mou

 
At 1 Μάϊος 2007 4:15 μμ Ανώνυμος said...

Nai,nai, nai
Eleni Katrakalidi
katrakal@hotmail.com

 
At 1 Μάϊος 2007 4:20 μμ Ανώνυμος said...

ennoeitai pws nai. k xana nai. kairos i ellada na paradeigamtistei apo alles xwres..

Yannis Malavakis apo Londino

malavakisy@hotmail.com

 
At 1 Μάϊος 2007 4:42 μμ Aspa said...

NAI!

 
At 1 Μάϊος 2007 4:55 μμ Ανώνυμος said...

NAI!!!!!!

malavakis thanasis
kokarella@yahoo.co.uk

 
At 1 Μάϊος 2007 7:09 μμ Ανώνυμος said...

Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος

 
At 1 Μάϊος 2007 7:09 μμ Ανώνυμος said...

λεω ΝΑΙ και ΜΠΡΑΒΟ και ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Κλεοπάτρα Ελαιοτριβιάρη
Μεταφράστρια

 
At 1 Μάϊος 2007 7:10 μμ Ανώνυμος said...

Christos Poulakis

 
At 1 Μάϊος 2007 7:10 μμ Ανώνυμος said...

Αλέξανδρος Αποστολίδης, Θεσσαλονίκη
ΝΑΙ

 
At 1 Μάϊος 2007 7:13 μμ Ανώνυμος said...

Ας αποσυνδέσουμε τον πολιτικό γάμο από την οικογένεια και από το θρησκευτικό του φορτίο.

Ο Πολιτικός Γάμος αφορά την κατοχύρωση βασικών δικαιωμάτων για δύο ανθρώπους που αποφασίζουν να μοιραστούν τις ζωές τους.

Προσυπογράφω
Λίνα Παπαδοπούλου

 
At 1 Μάϊος 2007 7:13 μμ Ανώνυμος said...

Yπογραφή!

Ειρήνη Πιερρουτσάκου
&
Λευτέρης Καριάτογλου

 
At 2 Μάϊος 2007 2:04 μμ Ανώνυμος said...

Απορώ πως είναι δυνατόν το 2007 να συζητάμε ακόμα πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα. Κάθε άτομο πρέπει να είναι ελεύθερο να επιλέξει την/τον σύντροφο της ζωής της/του και να απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα που συνεπάγονται από αυτήν την ένωση.

Νίκος Δαμηλάκης, Αθήνα
Ιδρυτικό μέλος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας
Νίκος Δαμηλάκης, Αθήνα
Ιδρυτικό μέλος της Φιλελεύθερης Συμμαχίας www.greekliberals.net">www.greekliberals.net

 
At 2 Μάϊος 2007 8:51 μμ Ανώνυμος said...

ΝΑΙ!
Αντώνης Αντωνιάδης,Αθήνα

 
At 4 Μάϊος 2007 10:57 μμ Κώστας Ζαχαριάδης said...

Κώστας Ζαχαριάδης
Μέλος Κ.Σ. Νεολαίας Συνασπισμού

 
At 6 Μάϊος 2007 4:01 πμ Ανώνυμος said...

nai, giati oxi dld?
oloi oi anthrwpoi prepei na exoume isa dikaiwmata!
Anamaria xylokopou

 
At 6 Μάϊος 2007 2:04 μμ Ανώνυμος said...

Ναι, Τσολάκης Δημητρης, Χανιά

 
At 6 Μάϊος 2007 5:37 μμ Ο Καλος Λυκος said...

Ναί σε all of the above

Γιάννης Μαρνέζης,
Μαϊάμι, Φλόριντα

 
At 6 Μάϊος 2007 6:06 μμ Ανώνυμος said...

NAI!!!!!!!
Βασιλακάκη Πελαγια

Αθήνα

 
At 6 Μάϊος 2007 10:39 μμ Theo Xenitidis said...

Nai!!!!

 
At 8 Μάϊος 2007 10:14 πμ Σταθης Παναγιωτοπουλος said...

Φυσικά και ναι. Οσο μας κυβερνά ο Χουντόδουλος, όμως, πολύ χλωμό το κόβω...

 
At 8 Μάϊος 2007 1:42 μμ Ανώνυμος said...

Nai ki apo mena.

Maro Tsigarida, a8ina.

 
At 9 Μάϊος 2007 9:22 πμ Ανώνυμος said...

NAI!!! NAI!!! NAI!!! Kai an den katalavate leo NAI!!!

Anastasia Manolopoulou, Athina

 
At 9 Μάϊος 2007 7:11 μμ marionn_55 said...

opwsdipote NAI k kairos itan. i erwtiki zwi tou kathenos de tha eprepe gia kanena logo na einai katakritea apo kanenan. poli kali prospatheia bravo.
oikonomidou maria
marionn_55@hotmail.com

 
At 9 Μάϊος 2007 7:36 μμ Ανώνυμος said...

nai ke apo mena.

eleni vasilakakh, a8ina

eleni.vas@hotmail.com

 
At 9 Μάϊος 2007 11:49 μμ Ανώνυμος said...

Nai, exoun kathe dikaiwma

Nancy Zemperligkou
elbereth_9@msn.com

 
At 10 Μάϊος 2007 2:30 πμ retroios said...

NAI
Πέτρος Αλεξανδρής
retroios@gmail.com

 
At 11 Μάϊος 2007 4:57 πμ Ανώνυμος said...

an ke o kolitos mou den simfonei, giati fovate pws 8a vre8ei kamia sourtouko na me tili3ei...

fisika ke ine anafereto dikeoma tou ka8enos na mporei na pantreftei ton an8rwpo pou 8a mirastei tin zwi tou... 'i merika xronia apo tin zwi tou, telos pantwn.

rania tsigarida, a8ina
ladykiller_9@yahoo.co.uk

 
At 14 Μάϊος 2007 5:42 πμ Maria Fasouli said...

...μου είπε: "μα δεν είναι άδικο να είμαι εγώ μονη μου, και ΑΥΤΟΙ να ζευγαρώνουν;" Μα ήθελες να ζευγαρώνει με εσένα ο ΑΥΤΟΣ; Ξύπνα να δεις ποια είναι τα προβλήματά σου!

Λοιπόν, ναι κ απο μένα στο γάμο και ναι στην υιοθεσία γιατί (για να πιστείς ακόμα κι εσύ δηλαδή) θα ήθελες να βρεθείς παντρεμένη για να κάνει ο ΑΥΤΟΣ παιδί και να το μάθεις πολύ αργά;

 
At 15 Μάϊος 2007 12:38 πμ john said...

NAI

Giannis apo thess

 
At 15 Μάϊος 2007 12:39 πμ john said...

ok,ok....ksexasa mail..

Giannis apo thess

petitgarcon.john@gmail.com

 
At 15 Μάϊος 2007 2:35 πμ Ανώνυμος said...

Ολοι -ες χωραμε στον κοσμο που χωρα πολλυς κοσμους
Στελιος Σπυροπουλος
no_g8@hotmail.com

 
At 15 Μάϊος 2007 9:40 πμ Michael Rafael said...

ΝΑΙ! Γιατί η ομοφοβία είναι τόσο last century!


Μιχαήλ Ραφαήλ
Λονδίνο

 
At 15 Μάϊος 2007 9:41 πμ Michael Rafael said...

Συγνώμη, Το email: migelg922@hotmail.com

 
At 16 Μάϊος 2007 4:18 μμ teomusth said...

Ναι και απο μένα.
Θοδωρής Δημητριάδης
Άμστερνταμ, Ολλανδία

ΥΓ:Μένω Άμστερνταμ και ο κύριος λόγος είναι η απόρριψη που ένιωσα από την Ελληνική κοινωνία. Με την ευχή αυτή η προσπάθεια να εισακουστεί απο πολλούς...

 

Ανάρτηση Σχολίου

eXTReMe Tracker